Treść zadania
Autor: niepodany Dodano: 26.4.2010 (18:08)
a)2(13a-37)+8a-37
b)0,5s-(-2-3)+7(-1,5s+11)<2
c)5w-6+2w-6
d)-0,4(x+1)<_(o,18x+3):(-0,3)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
studentka9001 26.4.2010 (18:15)
26a-74+8a-37=34a-40
0,5s+2+3+(-10,5s)+77=(-10s)+82Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Anek 26.4.2010 (18:17)
a) = 26a - 74 + 8a - 37 = 34a - 111
b) = 0,5s +2 + 3 + 7 - 1,5s + 11Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
magdocha1 26.4.2010 (21:16)
a)
2(13a-37)+8a-37= 26a-74+8a-37=34a-111
b)
0,5s-(-2-3)+7(-1,5s+11)
c)
5w-6+2w-6 = 7w - 12
d)
-0,4(x+1)<(0,18x+3):(-0,3)
-0,4x - 0,4 < -0,6x -10
-0,4x +0,6X < -10 + 0,4
0,2x < - 9,6 / :0,2
x< -48Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
madziunia09999 27.4.2010 (21:50)
a)2(13a-37)+8a-37 = 26a - 74 +8a - 37 = 34a - 111
___________________________
b)0,5s-(-2-3)+7(-1,5s+11)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
za pare minut musze mieć Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: marreena365 16.5.2010 (12:36) |
pare zadan na teraz ! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: marreena365 8.9.2010 (14:48) |
mam pare zdan pomozcie mi teraz prosze pilne :oto Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: lolaq 15.11.2010 (15:54) |
proszę mi podać pare przykładów jak się Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: kolombos 5.3.2011 (11:15) |
czworokąt który ma jedna pare boków równoległych Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: ~Iwona Kara 12.11.2011 (12:48) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Czy kultura średniowiecza potrafi zainteresować współczesnego człowieka?
Z pewnością kultura średniowiecza różni się od naszej współczesnej epoki. Pomimo tego, że już dawno minęła, kryje przed nami wiele tajemnic, które człowiek próbuje odkryć. Sięgamy do niej, aby znaleźć odpowiedzi na wiele trapiących nas pytań. Interesuje się nią każdy, nawet o tym nie wiedząc. Na pewno epoka średniowiecza była okresem bardzo interesującym w...
Przydatność 60% To, czego żaden człowiek nie potrafi
Według Marcina Wojtasika - mojego Faceta od ćwiczeń z miktrostruktur społecznych - tym, czego nikt nie potrafi, jest wskazywanie, odkąd ruszyła mu jaźń, zdolność zapamiętywania. Wytykam człowieka palcem, chociaż nie jest on winien ani tej teorii psychologicznej, na której bazuje socjologia do obserwacji rozwoju gatunku - homo sapiens, ani różnych innych teorii (już...
Przydatność 70% "Co potrafi zrobić z nami książka".
?Co potrafi zrobić z nami książka.? Zacznijmy od tego, czym jest książka. Jest to masa literek poskładanych w zdania, następnie w rozdziały, które razem dają fabułę książki i przekazują myśli oraz odczucia autora. Mówi się, że książka pozwala rozwinąć wyobraźnie. Więc dlaczego coraz rzadziej sięgamy po książki? Dlatego bo jesteśmy leniwi i wolimy mieć wszystko...
Przydatność 75% Człowiek jest mocny i wiele potrafi wytrzymać
Ludzie to istoty stworzone przez Boga. Kochają, nienawidzą, czują żal, smutek, radość. Jednak moim zdaniem człowiek jest bardzo mocny i wiele potrafi wytrzymać. Po pierwsze ludzi dosięgają różne tragei. moga nimi byc choroby, wypadki. W wyniku tego może dojść do śmierci ukochanej osoby, kalectwa lub innego stałego uszczerbku na zdrowiu. Rdziny i znajomi tych osób nie...
Przydatność 70% Człowiek jest mocny i wiele potrafi wytrzymać.
Człowiek jest bardzo wytrzymałą istotą, wiele potrafi znieść i wytrzymać. Choć często spotykają nas zawody, rozczarowania jak i bóle fizyczne- staramy się je znieść- ten psychiczny jak i fizyczny. Jesteśmy mocnymi istotami i wiele potrafimy wytrzymać. Tezę postaram siępoprzeć odpowiednimi argumentami. Wszyscy zapewne znamy cytat nawiązujący do tezy. Brzmi on...
0 odpowiada - 0 ogląda - 5 rozwiązań
1 0
margolcia282 26.4.2010 (18:15)
a)2(13a-37)+8a-37 = 26a - 74 +8a - 37 = 34a - 111
b)0,5s-(-2-3)+7(-1,5s+11)<2
0,5s + 2 + 3 - 10,5s + 77 <2
-10s < 2-2-3-77
-10s < -80/ : -10
s > 8
c)5w-6+2w-6 = 7w - 12
d)-0,4(x+1)<_(o,18x+3):(-0,3)
-0,4x - 0,4 <_ -0,6x -10
-0,4x +0,6X <_ -10 + 0,4
0,2x <_ - 9,6 / :0,2
x<_ -48
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie