Treść zadania
Autor: justyna0303 Dodano: 6.11.2010 (20:54)
Rozwiąż każdy z podanych układów równań metodą podstawiania.
a.
9x - 1/3y=-12
3x + y=6
b.
2x + 7y=42
-x + 4y=39
c.
13x + 5y - 1=0
x+ 2y =0
d.
x - y=2
3x - 2y=9
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: basia0501 30.3.2010 (21:19) |
Oblicz wysokość trójkąta równoramiennego o podanych długościach boków Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: daria0024 11.4.2010 (15:11) |
rozwiąż układ równań metodą podstawiania 2x-y-9=0 x-4y-1=0 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 9 rozwiązań | autor: ostra1991-1991 21.4.2010 (19:24) |
z podanych niżej wzorów wyznacz a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: gabriela351 22.4.2010 (16:36) |
Rozwiaz metoda podstawiania 4x-2y=10 4x=6-4y Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Lolloss 19.5.2010 (18:55) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
middlee 6.11.2010 (21:00)
a.
9x-1/3y=-12
y=6-3x
9x- 2+x=-12 ||+2
10x=10
x=1
y=6-3=3
b.2x+7y=42
x=-39+4y
-78+8y+7y=42
15y=120
y=8
x=-39+32= -7
c.
13x+5y-1=0
x=-2y
-26y+5y=1
-21y=1
y= -1/21
x= 2/21
d.
x=2+y
6+3y-2y=9
y=3
x=2+3=5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie