Treść zadania
Autor: kobra Dodano: 6.11.2010 (11:36)
pięć minus siedem trzynastych
pokaz jak to rozwiazać
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
kornelia 6.11.2010 (11:40)
5- 7/13
liczbę 5 zamieniamy na ułamek 5/1, teraz sprowadzamy obie liczby do wspólnego mianownika
(5 i 1mnożymy przez 13)
5/1 - 7/13=65/13- 7/13=58/13=4 6/13Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
marcin121 6.11.2010 (12:13)
5- 7/13
liczbę 5 zamieniamy na ułamek 5/1, teraz sprowadzamy obie liczby do wspólnego mianownika
(5 i 1mnożymy przez 13)
5/1 - 7/13=65/13- 7/13=58/13=4 6/13Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
radeklis99 6.11.2010 (12:45)
5 - 7/13 ?
Trzeba zamienić na ułamek niewłaściwy liczbę 5 :
5 = 65/13
65/13 - 7/13 = 58/13 = 4 i 6/13Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
sylwusia3107 6.11.2010 (13:36)
5*12/13-7/13=60/13-7/13=53/13
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
darka120 6.11.2010 (15:11)
5-7/13=4 i 13/13-7/13=4 i 6/13
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
jola 7.11.2010 (17:25)
5 zamieniamy na ułamek czyli będzie 5/1, następnie dwie liczby sprowadzamy do wspólnego mianownika w ty przypadku 5 i 1 mnożymy przez 13
5/1-7/13=65/13 55/13-7/13=58/13= 4/13
wychodzi 4/13Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Konto usunięte, 13.11.2010 (07:35)
5-\frac{7}{13}=\frac{65}{13}-\frac{7}{13}=\frac{58}{13}=4\frac{6}{13}
PzdrDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
osiemnaście minus pięć Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 10 rozwiązań | autor: Cukieerkowa 29.5.2010 (19:10) |
Osiem dziewiątych masy jabłka stanowi woda.Suszono 4,5kg jabłek. Siedem Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: aga181998 28.9.2010 (17:51) |
0,0016 do potęgi minus 0,25 , 2,25 do potęgi minus 0,5 , 0,125 do potęgi Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: edzia2521 17.10.2010 (20:38) |
Babcia przygotowując wnukom kąpiel, wlała do balii siedem wiader wody o Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: nata1a 25.10.2010 (19:47) |
jaki jest wynik działania 7 całych i jedna trzecia minus 4 całe i dwadziescia dw Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: Maddi 8.11.2010 (19:33) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Kaliber 44 - Plus i minus
Na zadanie mieliśmy przeanalizować tekst muzyki alternatywnej. Wybrałem piosenkę pt. „Plus i minus” grupy Kaliber 44. Tekst piosenki opowiada o chłopaku, który przeprowadza badania na obecność wirusa HIV. Nasz bohater żyje w niepewności o wynik. Ciągle myśli tylko o nim. Mówi, że pozytywny wynik testu byłby dla niego jak wyrok. Zastanawia się czy ewentualny plus nie jest...
Przydatność 80% Pluses and minuses living in the city and the country
Living in the city is different than living in the country.First of all, life in the city is more comfortable. The city offers many opportunities to young people. First of all, they can attend there the best schools and universities and good educational background increas their chances to get a well-paid job.Young people can socialize in cafes, pubs, clubs or discos. there are also many sport...
Przydatność 65% Siedem cudów świata.
Siedem cudów świata <BR> <BR>1.Piramidy w Gizie <BR> Wybudowano je około 4500 lat temu i są to najstarsze budowle wśród siedmiu códów <BR> świata(inne zbudowano 2500 do 2000 lat temu).Przetrwały one do dziś. <BR>2.Wiszące ogrody w Babilonie <BR> Były szczególnym zjawiskiem,ponieważ zbudowane zostały w sercu pustyni....
Przydatność 50% Siedem cudów świata
Siedem cudów świata, nazwa obejmująca w czasach starożytnych (okres hellenistyczny) 7 słynnych budowli i dzieł sztuki, które Grecy wyróżnili ze względu na wyjątkowe walory artystyczne i niezwykłe rozwiązania techniczne. Najstarszą i najpopularniejszą listę sporządził Kallimach z Kyreny (ok. 310-240 p.n.e.).Najczęściej zalicza się do siedmiu cudów świata: piramidy...
Przydatność 75% Siedem cudów świata
Swoją pracę zacznę dość nietypowo pytając: dlaczego akurat siedem a nie osiem, czy pięć? Otóż w starożytnej kulturze Bliskiego Wschodu siódemka jest uważana za liczbę świętą. Stąd też siedem planet, zdaniem ówczesnych astrologów decydowało o losach ludzkości. Bardzo chętnie grupowano w układzie siódemkowym. W „Biblii” np. opisano siedem lat chudych i siedem lat...
0 odpowiada - 0 ogląda - 8 rozwiązań
1 0
sonar 6.11.2010 (13:14)
5 - 7/13 = ( z liczby 5 jedną jedność zamieniamy na 13/13 )
=4 i 13/13 - 7 /13 =( i teraz od ułamka 13/13 odejmujemy ułamek 7/13. Jedności pozostają bez zmian)
=4 i 6/13
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie