Treść zadania

wiki199782

3. Continue this conversation.

FRIEND: That' s it! Everything' s ready for the party.
YOU: What about the paper plates?
FRIEND: Oh, no!
(Your friend' s mum comes into the kitchen.)
MUM: How' s it going?
YOU:......................
MUM:..........................

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    3. Kontynuować rozmowę.

    PRZYJACIEL: To jest to! Wszystko jest gotowe na przyjęcie.
    YOU: Co papierowe talerze?
    PRZYJACIEL: Och, nie!
    (Jego mama przychodzi do kuchni.)
    Mama: Jak leci?
    YOU :......................
    MUM :..........................

Rozwiązania

  • userphoto

    YOU: Good evening Mrs, Johnson. - dobry wieczór pani Johnson
    MUM: Hello Kasia! - witaj Kasiu
    You; We are talking with Gienia about our party. - rozmawiamy z gienią o naszym przyjęciu
    FRIEND: Yes mum exactly and all the time we forget about something. - tak mamo dokładnie i cały czas o czymś zapominamy
    YOU: Yes, for example we didn't buy paper plates. - tak np, nie kupiliśmy talerzyków z papieru
    MUM: You have a lot of time so you can buy it. - macie dużo czasu więc możźecie je jeszcze kupić
    FRIEND: Yes you are right mum. - tak masz rację mamo
    YOU: So, Gienia lets make the list which things we still need.- wiec Gienia zróbmy listę rzeczy których wciąż potrzebujemy
    FRIEND: You are great Kasia it is very good idea.- Jesteś wielka kasia, to jest bardzo dobry pomysł
    MUM: Girls I think that you should go to the living room and I will bring you something to drink. - dziewczynki myślę, że powinnyście iść do salonu a ja przyniosę wam coś do picia
    FRIEND: Oh nice, thank you mum. - o to miło, dziękuje mamo
    MUM: Your welcome - proszę
    YOU: Your mother is very nice and helpful.

Podobne materiały

Przydatność 65% The day that everything went wrong

"The day that everything went wrong" I set the alarm clock on 7 o'clock and went to bed. It was a terrible day. I got up at 8 o'clock, because my alarm clock was damaged. I packed my books and ate breakfast. When I was leaving home I saw that my dog was waiting for me, and he wanted to go for a walk. I had to go out with him. At last I ran...

Przydatność 75% Present Continuous

Jest to drugi czas dotyczący teraźniejszości. Stosujemy go do wyrażenia czynności odbywającej się w chwili mówienia (obecnie) lub gdy chcemy opisać czynność , która zostanie wykonana w najbliższej przyszłości . Ważne jest, aby dokładnie określić moment, porę wykonania danej czynności. Charakterystyczne określniki czasu : now - teraz at present - obecnie at the...

Przydatność 65% Future continuous

FUTURE CONTINUOUS Zdanie twierdzące: osoba operator be czasownik dalsza część zdania (will) (z końcówką ?ing) np. We will be watching TV at 8 o?clock. I will be learning tomorrow evening. Pytanie ogólne (czy?): operator osoba be czasownik dalsza część zdania (will)...

Przydatność 50% Past continuous

PAST CONTINUOUS Zdanie twierdzące: osoba operator czasownik dalsza część zdania (was, were) (z końcówką ?ing) np. I was cooking dinner, while my sister was listening to the music. We were watching TV, when somebody knocked the door. Pytanie ogólne (czy?): operator osoba czasownik dalsza część zdania (was, were)...

Przydatność 60% Present Continuous

Present Continuous to jeden z pierwszych czasów, jakie poznajemy zaczynając naukę angielskiego. Czas ten opisuje czynność jaka jest w tej chwili wykonywana. Aby utworzyć zdanie w Present Continuous potrzebujemy dwóch rzeczy: - odpowiedniej dla osoby formy czasownika być, - czasownika właściwego, do którego dodajemy końcówkę -ing. Oto przykład: Tom is writing a letter....

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji