Treść zadania
Autor: skarbeczek31 Dodano: 1.11.2010 (11:34)
zad.1 o jaka liczbe nalezy zwiekszyc licznik i mianownik ulamka 1/2,aby otrzymac 3/4.
a)o 2 b)o -2 c)o liczbe odwrotna do -1/2 d)o liczbe przeciwna do liczby
odwrotnej do -1/2
zad.2 do zbioru rozwiazan nierownosci (x+5)>4 nie nalezy liczba:
a)-1i-9 b)-5 c)pierwiastek 3 d)-8
zad.3 zbior liczb zaznaczony na osi liczbowej
________________----------____
0 1 2 x
jest ilustracja czesci wspolnej zbiorow rozwiazan nierownosci:
a)(x)<2 i x/4>1 b)2x+3>5 i x/5<1 c)-(x-1)<-1 i x(x-1)>x2+4 d)(x)>3 i x-3>0
zad.4 ktore z przyporzadkowan okresla funkcje?
a)kazdy uczen ma przyporzadkowane imie.
b)kazdy wielokat ma przyporzadkowana wysokasc
c)kazdy czlowiek ma przyporzadkowane obywatelstwo
d)kazdy kraj ma przyporzadkowana stolice admistracyjna
zad.5 przez ktore cwiartki ukladu wspolrzednych przechodzi wykres funkcji opisanej wzorem y=-101/2x?
a)przez III i IV b)przez II i IV c) przez I i III d)przez I i II
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
ile cukru znajduje sie w 30 dag roztworu 9% ? jaka jest masa 15 % roztworu w Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: megu_x 13.5.2010 (17:47) |
Po zwiększeniu pewnej liczby o 12% otrzymaliśmy liczbę o 60 większą. Jaka Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: zelka22 17.5.2010 (14:55) |
15% pewnej liczby jest o osiem większe od jej 11%. Jaka to liczba? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zelka22 17.5.2010 (15:13) |
a)Trójkąt liczba ścian 5,liczba krawędzi 9,liczba wierzchołków 6,jaka Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: QsX 28.5.2010 (00:03) |
1. Jaka jest wysokość ostrosłupa , którego pole podstawy wynosi 40cm² , a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: AnQ13 14.6.2010 (15:57) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Licznik Geigera-Muller
Składa się z metalowego cylindra spełniającego rolę katody oraz cienkiego drutu rozciągniętego wzdłuż osi cylindra, który spełnia rolę anody. Przestrzeń między elektrodami wypełniona jest gazem (najczęściej argonem) pod zmniejszonym ciśnieniem. Znajduje się tam również pewna domieszka par alkoholu. Ciśnienie jest tak dobrane, by droga swobodna elektronów była mała w...
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.
Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie