Treść zadania
Autor: patka998 Dodano: 27.10.2010 (16:19)
W reklamach często używa się porównań,np. Szybki jak błyskawica . Uzupełnij schematy,tak aby pokazać walory poniższych produktów :
Ten klej..................jak.........................
Nasza pasta......................jak..........................
Proszek..................niczym......................
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Szybki wiersz Adama Zagajewskiego Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: olek 17.4.2010 (20:03) |
Szybki wiersz Adama Zagajewskiego Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: olek 17.4.2010 (20:19) |
proszę o szybki rozwiązanie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: beataa 11.9.2010 (12:32) |
Synonimy do wielki szybki i mały ; D I bym prosiła o wymyślenie jeszcze Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: OlciaD 29.9.2011 (16:52) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Szybki kurs Pascala, szybki kurs C++
dwa przydatne Qrsy......
Przydatność 65% Szybki kurs HTML
wszystko jest w 4 plikach
Przydatność 60% Techniki psychologiczne w reklamach
Dlaczego producenci reklam wpływają na podświadomość człowieka oraz chcą kierować jego świadomością? Można przyjąć, iż żyjemy w dobie reklamy, nawet rynek kultury i sztuki napędzany jest dzięki reklamie i sponsoringowi; również mass media są zdolne do przekazywania nam swych produktów dzięki reklamie; partie polityczne również nie stronią od nadawania spotów...
Przydatność 50% Dyskryminacja w reklamach
Chciałabym wyrazić opinię na temat problemu, jaki się ostatnio pojawił. Mianowicie: dyskryminacja kobiet w telewizji. Reklama jednej z telefonii komórkowych, oprotestowana przez minister ds. równego statusu kobiet i mężczyzn Magdalenę Środę wywołała wiele wzburzenia wśród kobiet walczących o swoje prawa a także wiele śmiechów ze strony mężczyzn....
Przydatność 75% Zanalizuj i oceń językowe elementy perswazji w wybranych reklamach.
Temat: Zanalizuj i oceń językowe elementy perswazji w wybranych reklamach. Historia reklamy jest równie stara jak historia handlu. Pierwsze reklamy to głośne okrzyki kupców na starożytnych targowiskach, zachęcających do kupna ich towarów. Jednak początki profesjonalnej reklamy przypadają dopiero na połowę XIX wieku. Ogromny rozwój przemysłu przyniósł nadmiar towarów i...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie