Treść zadania

patka998

W reklamach często używa się porównań,np. Szybki jak błyskawica . Uzupełnij schematy,tak aby pokazać walory poniższych produktów :

Ten klej..................jak.........................
Nasza pasta......................jak..........................
Proszek..................niczym......................

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

olek Szybki wiersz Adama Zagajewskiego Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: olek 17.4.2010 (20:03)
olek Szybki wiersz Adama Zagajewskiego Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: olek 17.4.2010 (20:19)
beataa proszę o szybki rozwiązanie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: beataa 11.9.2010 (12:32)
OlciaD Synonimy do wielki szybki i mały ; D I bym prosiła o wymyślenie jeszcze Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: OlciaD 29.9.2011 (16:52)

Podobne materiały

Przydatność 55% Szybki kurs Pascala, szybki kurs C++

dwa przydatne Qrsy......

Przydatność 65% Szybki kurs HTML

wszystko jest w 4 plikach

Przydatność 60% Techniki psychologiczne w reklamach

Dlaczego producenci reklam wpływają na podświadomość człowieka oraz chcą kierować jego świadomością? Można przyjąć, iż żyjemy w dobie reklamy, nawet rynek kultury i sztuki napędzany jest dzięki reklamie i sponsoringowi; również mass media są zdolne do przekazywania nam swych produktów dzięki reklamie; partie polityczne również nie stronią od nadawania spotów...

Przydatność 50% Dyskryminacja w reklamach

Chciałabym wyrazić opinię na temat problemu, jaki się ostatnio pojawił. Mianowicie: dyskryminacja kobiet w telewizji. Reklama jednej z telefonii komórkowych, oprotestowana przez minister ds. równego statusu kobiet i mężczyzn Magdalenę Środę wywołała wiele wzburzenia wśród kobiet walczących o swoje prawa a także wiele śmiechów ze strony mężczyzn....

Przydatność 75% Zanalizuj i oceń językowe elementy perswazji w wybranych reklamach.

Temat: Zanalizuj i oceń językowe elementy perswazji w wybranych reklamach. Historia reklamy jest równie stara jak historia handlu. Pierwsze reklamy to głośne okrzyki kupców na starożytnych targowiskach, zachęcających do kupna ich towarów. Jednak początki profesjonalnej reklamy przypadają dopiero na połowę XIX wieku. Ogromny rozwój przemysłu przyniósł nadmiar towarów i...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji