Treść zadania
Autor: niki14 Dodano: 26.10.2010 (16:47)
po podwyzce ceny o 15% samochod kosztuje 40 250 zl.jaka byla cena samochodu przed podwyzka?o ile zlotych wzrosla cena?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
dama 26.10.2010 (17:28)
wzrasta o 6037,5, przed odwyzka - 34212,5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
cena bilet una koncert wynosiła 150 zł od osoby i było niewielu chętnych na Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: nicram465 6.4.2010 (14:51) |
cena biletu na koncert wynosiła 150 zł od osoby . organizatorzy postanowili Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: nicram465 6.4.2010 (19:50) |
Kilogram cukru kosztuje 1,80 zł. Zakupiono x kg cukru i zapłacono za niego y Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Asiulkam 8.4.2010 (20:14) |
Kilogram cukru kosztuje 1,80 zł. Zakupiono x kg cukru i zapłacono za niego y Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Asiulkam 8.4.2010 (20:14) |
Cenę samochodu równą 50000zł podwyższono o 6000zł. Ile % wynosi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: stereolove 10.4.2010 (13:15) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 65% Cena
Patrz załącznik - ściąga gotowa do druku:)
Przydatność 65% Cena
CENA - czyli ilość pieniędzy, który musi wydać nabywca z związku z zakupem określonego produktu, jest jednym zważniejszych elementów wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Gdy na rynku występuje dużo konkurencyjnych produktów, które zaspokajają tę samą potrzebe, klijent może zrezygnować z jednego produktu na rzecz innego,...
Przydatność 65% Cena
CENA, ilość pieniędzy, za którą można nabyć jednostkę towaru, dobra lub usługi; zmiany ceny są środkiem, za pomocą którego w procesie konkurencji zostaje określona w gospodarce wolnorynkowej alokacja zasobów. Cena detaliczna, cena sprzedaży w handlu detalicznym; obejmuje cenę hurtową, zwiększoną o marżę detaliczną; cena hurtowa, cena sprzedaży przedsiębiorstw handlu...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 1
acm23 26.10.2010 (17:01)
40250 = 115%
x = 100%
x= 40250000 / 115
x= 35000
cena samochodu przed podwyżką to 35000zł,
40250-35000=5250
cena wzrosła o 5250zł
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie