Treść zadania

gabi9810

napisz scenariusz filmu.do scenariusza dołącz:
a)bohaterów
b)miejsce
c)problem(przeszkoda chyba)
d)przygoda(czyli scenariusz;akcja)
e)i koniec(jak to sie skończyło)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    do jakiego filmu?? przyrodniczego, akcji, komedii,....

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Scenariusz

„Nowa Znajomość” Czas i miejsce akcji: jesień 2002, osiedle Występują: Asia – siedemnastoletnia brunetka, długie kręcone włosy, piwne oczy, uczennica najlepszego liceum w mieście, na osiedlu mieszka nie długo Marcin- siedemnastoletni, typowy chłopak z osiedla, wysoki szczupły brunet o szarych oczach...

Przydatność 65% Charakterystyka Jacka Soplicy pod kątem scenariusza filmowego

Jacek Soplica jest jednym z głównych bohaterów poematu Adama Mickiewicza pt.: „Pan Tadeusz”. Był on ubogim szlachcicem, bratem Sędziego i ojcem Tadeusza. Nazywano go „Wojewodą”, ze względu na jego sławę wśród szlachty. Potrafił skłonić ją do poparcia określonych racji na sejmikach. To sprawiało, że był bardzo ceniony przez magnatów, którzy chcieli przeforsować...

Przydatność 65% Scenariusz lekcji

Temat lekcji: Układ słoneczny Celem mojej lekcji jest poznanie budowy Wszechświata i Układu Słonecznego. Dzięki niej uczniowie poznają terminy i pojęcia m.in. planeta, gwiazda, kometa, galaktyka, orbita, satelita. Potrafią wymienić i opisać planety Układu Słonecznego, analizować dane dotyczące ciał niebieskich, podać różnice między Ziemią i innymi...

Przydatność 65% Scenariusz lekcji.

Scenariusz lekcji powinien zawierać: 1. Cel główny – określający zakres dążeń i postulatów wychowawczych w wybranej problematyce 2. Temat lekcji 3. Cele szczegółowe – określające wiadomości i umiejętności uczniów w aspekcie: a. zapamiętanie wiadomości (uczeń wie) b. rozumienie wiadomości (uczeń rozumie) c. stosowanie wiadomości (uczeń potrafi) 4. Metody -...

Przydatność 60% Scenariusze akademii

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO KLASY TRZECIE Narrator: My, uczniowie klas trzecich, pragniemy wyrazić swoje uczucia i przeżycia związane z kończącą sie nauką w gimnazjum. 1 września 2003. Z niepewną miną przekraczamy progi tej szkoły. Pełni obaw i nadziei rozpoczynamy naukę w gimnazjum. Nie wiemy, co nas czeka. Z czasem poznajemy nieznane. Zawiązują się pierwsze...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji