Treść zadania
Autor: ajiata3 Dodano: 24.10.2010 (14:12)
spodnie po obniżce ceny o 30% kosztują 126 zł. ile kosztowały przed obniżką?
a).163, 80 zł
b).180 zł
c).294 zł
d).420 zł
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
Patkala1 24.10.2010 (14:16)
126zl--30%
x--100%
x=126 razy 100 przez 30=420złDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Po obniżce ceny o 15% magnetowid kosztuje 5100zł. O ile zł obniżono cenę Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:19) |
cena kilograma gruszek jest o 75% wyższa od ceny kilograma jabłek. Za 5 kg Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: iverson 28.4.2010 (10:26) |
Po przecenie towar kosztuje 81,7% swojej ceny pierwotnej. O ile procent Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: aguska5543 3.5.2010 (17:29) |
Cena noclegów w schroniskach górskich wzrosła o 16% w stosunku do ceny Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: aguska5543 4.5.2010 (15:31) |
Spodnie po obniżce o 7% kosztują 93zł.Oblicz cenę spodni przed obniżką. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: Simon364 30.5.2010 (17:02) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?
Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
beata16131 24.10.2010 (14:16)
126zl--30%
x--100%
x=126 razy 100 przez 30=420zł
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie