Treść zadania

dudek_aneta

moja ulubiona reklama i reklama której nie lubie

to mają być dwie osobne prace
PILNIE POTRZEBNE NA JUTRO
prosze o pomoc !!!!!

Pytanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Odpowiedzi

Podobne pytania

kolorowaowocowa Chodzę do 2 gim i moja klasa ma wymyślić zadania na kocenie 1 gim jakieś Przedmiot: Inne / Po szkole 6 odpowiedzi autor: kolorowaowocowa 24.9.2010 (06:37)
kolorowaowocowa Chodzę do 2 gim i moja klasa ma wymyślić zadania na kocenie 1 gim jakieś Przedmiot: Inne / Po szkole 5 odpowiedzi autor: kolorowaowocowa 24.9.2010 (16:57)
Nieznany Ulubiona gra Przedmiot: Inne / Po szkole 18 odpowiedzi autor: Konto usunięte 28.9.2010 (17:16)
kakuska Hej. Moja przyjaciółka bierze udział w "kampani wyborczej" na Przedmiot: Inne / Po szkole 5 odpowiedzi autor: kakuska 30.9.2010 (15:17)
wika21-03-2000r- Jaka jest wasza ulubiona piosenka ? MOJE ULUBIONE PIOSENKI TO WAKA-WAKA , Przedmiot: Inne / Po szkole 28 odpowiedzi autor: wika21-03-2000r- 13.10.2010 (14:22)

Podobne materiały

Przydatność 55% Reklama

REKLAMA Reklama: - Reklama jest narzędziem, które umożliwia realizowanie funkcji marketingowych, wpływa na jednostki rynku, zjednuje je sobie i kreuje ich pozytywne opinie o produktach i firmie. - Reklama jest działaniem promocyjnym, prezentującym potencjalnemu nabywcy walory towaru lub usługi. Stała się ona częścią współczesnego świata i posiada wiele odmian....

Przydatność 100% Reklama

Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie zasady reklamy w prasie, które wpływają na odbiór reklamy prasowej przez czytelników. Pierwsza z nich jest zasadą „ Prawej...

Przydatność 65% Reklama

1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do skorzystania z oferty.- przypominanie o istnieniu firmy, produktu lub usługi 3. Historia reklamy: plotka, druk, gazety,...

Przydatność 65% Reklama

Ogladasz reklamy? Jasne, ze ogladasz, nie masz wyboru. Reklamy sa wszechobecne. Jedna na drugiej otaczaja kazdy budynek, niektorym przyslaniajac widok porannego slonca, gdy zamiast firanek widzi kawalek majtek pani obnazajacej sie na ogromym plakacie okalajacym 3/4 6-piętrowca.Dla mnie ok, nic mi nie przyslania, pani nie brzydka ale co ma odpowiedziec ojciec dziecku , z ktorym wybral...

Przydatność 70% Reklama radiowa

KRYTERIA CHARAKTERYZUJĄCE NOŚNIKI REKLAMY Cechy fizyczne Żywotność przekazu reklamowego (czas pamiętania reklamy) Selektywność (dociera do konkretnej grupy odbiorców) Zasięg oddziaływania Grupa odbiorców danego nośnika Sugestywność (radio , TV , prasa Ż ) [Prestiż nośnika Koszt produkcji odpowiedni dla nośnika System przyjmowania zleceń i stawiane wymagania...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji