Treść zadania
Autor: esd51 Dodano: 18.10.2010 (17:51)
18*2+21:3-15=4 gdzie wstawic nawias aby wynik = 4?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
beatris_cebulka11 18.10.2010 (18:28)
(18*2+21):3-15=4 policzone na kalklatorze a ty pomożesz mi w moim zaDAIU PROSZE OTO LINK
www.zaliczaj.plDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
kajulek 18.10.2010 (18:31)
(18 * 2 + 21) : 3 - 15
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
radeklis99 18.10.2010 (18:43)
( 18 * 2 +21 ) : 3 -15=4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
misia9714 18.10.2010 (18:53)
(18*2+21):3-15=4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
krzysio 18.10.2010 (23:39)
(18 * 2 + 21) : 3 - 15 = 4
(36 + 21) : 3 - 15 = 4
57 : 3 - 15 = 4
19 - 15 = 4
4 = 4Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
darka120 18.10.2010 (23:56)
( 18 x 2 + 21 ) :3 - 15 = 57:3 - 15 = 19 - 15 = 4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
sonar 19.10.2010 (20:31)
Nie ma innej opcji
(18*2+21) :3-15=4
(36 +21) : 3 - 15= 4
57 :3 - 15= 4
19 - 15 = 4Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Strony pewnej książki ponumerowano liczbami1, 2, 3, 4 itd.aż do n , gdzie n Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: youchi97 1.5.2010 (15:57) |
Oblicz : (dajcie działania jakie trzeba zrobić aby otrzymać wynik) 1. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: matina55 3.5.2010 (12:22) |
oblucz (wynik możesz zapisać w postaci ułamka zwykłego lub dzieśtiętnego) Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: marreena365 5.5.2010 (15:44) |
ułamek. jaki wynik ? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: roxy10 13.9.2010 (17:09) |
dzielenie- 511 000:3500 wynik znam chodzi mi o kolejnośc dzielenia Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: eryk 3.10.2010 (17:25) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Wynik Rutherforda
Wynik Rutherforda Celem eksperymentu Rutherforda bylo potwierdzenie teorii, ze atomy sa latwo przenikalnymi, neutralnymi kulkami. Oczekiwano, ze naladowane czastki alfa, niosace duza energie bez problemu przebija sie przez kilka atomow. Czastki alfa mialy zatem przebijac sie na wprost przez cienka warstwe zlota i pozostawic slady na niewielkim wycinku ekranu z tylu, za folia....
Przydatność 55% Wynik finansowy
1.Opisz i scharakteryzuj wynik finansowy netto i jego rozliczenie. Prowadząc działalność gospodarczą, przedsiębiorstwo może osiągnąć dodatni (pozytywny) wynik finansowy, kiedy przychody będą wyższe od kosztów lub też może osiągać wartość ujemną (negatywną), wówczas, kiedy to koszty osiągną wyższą wartość. Tylko dodatni wynik finansowy jest zyskiem, natomiast...
Przydatność 60% Wynik finansowy
WYNIK FINANSOWY jest podstawowym miernikiem oceny działalności podmiotu gospodarczego gdyż odzwierciedla w sposób całościowy osiągnięte efekty i poniesione nakłady. Dodatni wynik finansowy jest zyskiem a ujemny stratą. WYNIK NA SPRZEDAŻY stanowi różnicę między sumą należnych przychodów ze sprzedaży produktów, towarów towarów innych skł. Majątku obrotowego bez podatku...
Przydatność 60% Wynik finansowy,koszty,przychody
Wynik finansowy Prowadząc działalność gospodarczą, przedsiębiorstwo może osiągnąć dodatni (pozytywny) wynik finansowy, kiedy przychody będą wyższe od kosztów lub też może osiągać wartość ujemną (negatywną), wówczas, kiedy to koszty osiągną wyższą wartość. Tylko dodatni wynik finansowy jest zyskiem, natomiast wynik ujemny jest stratą...
Przydatność 55% Cena, wskażni rentowności i wynik finansowy
Przez cenę rozumie się wartość towaru lub usługi wyrażoną w pieniądzu, którą kupujący płaci sprzedawcy za określony towar lub usługę. Kryteria podziału cen -ze względu na sposób i tryb ustalania (urzędowe i umowne) -z uwagi na szczebel obrotu towarowego (zbytu, hurtowa, detaliczna). Rodzaje cen urzędowych: -ceny minimalne np. przy skupie płodów rolnych. -ceny...
0 odpowiada - 0 ogląda - 9 rozwiązań
0 0
nika97j 18.10.2010 (17:59)
(18x2+21) :3-15=57:3-15=19-15=4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie