Treść zadania
Autor: 1202 Dodano: 14.10.2010 (23:27)
streścić dowolny rozdział lektury Dzieci z bullerbyn.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
julciak12 15.10.2010 (23:28)
OOOOOOOO000OOOOOOoooooooooJak ja kocham ta lekture!
ZaaJEBISTA!xD
=]Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Napisz wymyślone dalsze losy Zenka Wójcika z lektury "Ten obcy" Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: __Justyna__ 30.3.2010 (15:33) |
muszę napisać na juutro któtki opis jakiejś przygody z lektury pt. Hobbit Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Marriusz39 13.4.2010 (19:12) |
Lektury Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: klaudia1997 14.4.2010 (18:11) |
Napisz list do koleżanki zachęcający do przeczytania lektury "Janko Muzykant" Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 15.4.2010 (20:39) |
napisz w dziesięciu zdaniach streszczenie lektury chłopcy z placu broni Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: kacha 26.4.2010 (16:35) |
Podobne materiały
Przydatność 75% "Dzieci z Bullerbyn" charakterystyka Lisy.
Moim ulubionym bohaterem literatury szwedzkiej jest Lisa, – jedna z głównych bohaterek i zarazem narratorka bardzo dobrze znanej w Polsce książki Astrid Lindgren – „Dzieci z Bullerbyn”, opowiadającej o codziennym życiu szarych rodzin w wiosce. Lisa to ośmioletnia dziewczynka. Mieszka w małej miejscowości Bullerbyn w Środkowej Zagrodzie (cała wioska dzieli się na trzy...
Przydatność 90% Notatka z lektury Dorota Ekiert- Grabowska „Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej”
Autorka książki pt.: „Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej” w rozdziale pierwszym zaznacza, że dla dzieci w wieku szkolnym głównymi grupami społecznymi są rodzina, klasa szkolna i inne grupy rówieśnicze. To właśnie tam młode jednostki szukają akceptacji. Ekiert- Grabowska wyjaśnia co kryje się pod pojęciem grupa. Pisze, że „ o grupie możemy mówić,...
Przydatność 70% Notatka z lektury A. Faber "Jak mówić żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły".
Książka przeznaczona jest dla rodziców chcących prawidłowo wychować swoje dzieci. Prawidłowo tzn. tak pokierować ich rozwojem, aby w przyszłości umiało sobie radzić samo. W pierwszym rozdziale autorki podkreślają jak ważne jest słuchanie wypowiedzi dziecka. Ma to być słuchanie uważne i z zainteresowaniem, a nie „jednym uchem”, bo...
Przydatność 65% Przedmowa na dowolny temat
Na początku pragnę serdecznie przywitać przybyłych gości, cieszy mnie to, iż poczuliście się odpowiedzialni, za swoją obecność na tym ważnym, dla przyszłości naszej młodzieży spotkaniu. Drodzy przyjaciele, zebraliśmy się tutaj, aby omówić wielki problem teraźniejszego świata, jakim jest AGRESJA WŚRÓD MŁODZIEŻY. Jest to problem bardzo złożony, winna jest nie...
Przydatność 50% Przemówienie na dowolny temat
Drogie koleżanki i drodzy koledzy ! Chciałabym uświadomić wam, że codziennie wiele zwierząt ginie w męczarniach. Świnie, konie, kury i krowy trafiają na rzeż. Są tam zabijane w brutalny sposób. Mówię o tym, ponieważ razem możemy zapobiec śmierci tych bezbronnych stworzeń. To proste, wystarczy podpisać petycję w danej sprawie, nie jeść mięsa, nie kupować...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
werpro1 15.10.2010 (19:42)
Streszczenie rozdziału
Dziewczynki idą do sklepu o kiełbasę
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie