Treść zadania
Autor: madzia020892 Dodano: 22.4.2010 (17:27)
co to jest odpowiedzialność pełna,indywidualna, wspólna,ograniczona?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Rozwój osobisty . co jest potrzebne do pracy ? Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: One_Less_Lonely_Girl 8.4.2010 (23:13) |
co to jest kanał dystrybucji? Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: madzia020892 19.4.2010 (17:44) |
PILNE jak by ktos mogł mi napisac kiedy netto i brutto i cena dedaliczna jest Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 9.5.2010 (16:29) |
Co to jest przedsiębiorczośc? Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 3 rozwiązania | autor: justyna91063 11.9.2010 (17:57) |
instytucje ubezpieczeniowe w Polsce co to jest ZUS, KRUS itd Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: monisia1984102 27.9.2010 (14:15) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Indywidualna działalność gospodarcza-stworzenie własnej firmy.
GABINET KOSMETYCZNY „ MONALISA” POMYSŁ : Moim zamiarem jest otworzenie gabinetu kosmetycznego .Pomysł ten powstał w wyniku mojego zainteresowania kosmetologią , a w szczególności sztuką makijażu. Uważam , że wiele kobiet marzy o tym , aby w pewnych ważnych dla nich dniach ,...
Przydatność 50% Człowiek to istota wolna czy ograniczona? Jak problem ten ukazuje literatura XX-lecia międzywojennego?
Czy sami decydujemy o własnym życiu , jesteśmy kowalami własnego losu? Czy ktoś lub coś nami kieruje i w jakim stopniu ? Jaki jest sens buntu wobec ograniczeń ? Na powyższe pytania nie ma jednoznacznych i prostych odpowiedzi , ponieważ zmieniają się okoliczności życia i przyczyny ludzkich ograniczeń. Już w czasach renesansu William Szekspir głosił , że życie jest swego...
Przydatność 100% Ograniczona mieszalność cieczy. Wykres fazowy dla układu gliceryna-alkohol izoalmowy I-rzędowy
Treść w załączniku (wykresy, diagramy)
Przydatność 65% Konspekt zajęć - indywidualna terapia, wczesne wspomaganie dzieci z autyzmem
KONSPEKT ZAJĘĆ TEMAT: „Ja” na co dzień. CELE: Usprawnianie procesów poznawczych - rozwijanie koordynacji – wzrokowo ruchowej Kształtowanie zdolności psychomotorycznych, sprawności manualnej Stymulacja słuchowa Ćwiczenie koncentracji uwagi Doskonalenie percepcji wzrokowej Rozwijanie umiejętności współpracy z terapeutom Rozwijanie czynności samoobsługowych....
Przydatność 100% Konspekt zajęć - indywidualna terapia, wczesne wspomaganie dzieci z autyzmem
KONSPEKT ZAJĘĆ TEMAT: Świat kolorów CELE: Usprawnianie procesów poznawczych - rozwijanie koordynacji – wzrokowo ruchowej Kształtowanie zdolności psychomotorycznych, sprawności manualnej Stymulacja słuchowa Doskonalenie percepcji wzrokowej Rozwijanie umiejętności współpracy z terapeutom ćwiczenie motoryki małej i dużej FORMA PRACY: Indywidualna METODY PRACY:...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie