Treść zadania
Autor: Pajusia Dodano: 11.10.2010 (18:17)
dlaczego nazwy gatunków są w języku łacińskim???
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
anahi14 11.10.2010 (18:44)
Bo mogą one funkcjonować we wszystkich językach i są one zrozumiałe dla specjalistów danej dziedziny we wszystkich narodowościach. Istnieje też większa możliwość znalezienia informacji na temat danego gatunku
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Dlaczego nie powinno się jeść dużo cukrów prostych? Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: aleksa1113 21.4.2010 (20:01) |
Dlaczego tłuszcze roślinne są zdrowsze od zwierzęcych? Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: aleksa1113 21.4.2010 (20:04) |
Wyjaśnij, dlaczego węzły chłonne znajdują się w całym organizmie. Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: chiquita197 25.4.2010 (18:13) |
dlaczego musimy chronic przyrode Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 8 rozwiązań | autor: Pamelcia835 26.4.2010 (17:07) |
1.Wyjaśnij dlaczego dochodzi do krwawienia miesiączkowego. 2.Omów zmiany Przedmiot: Biologia / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: mati1602 12.5.2010 (16:47) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Logika - nazwy
NAZWY 1. POJĘCIA: NAZWA-wyraz lub wyrażenie rozumiane jednoznacznie, które nadaje się na przedmiot lub orzecznik orzeczenia imiennego (orzeczenie imienne to takie orzeczenie, które stwierdza, że podmiot jest taki a taki, np. Jan jest adwokatem, stał się adwokatem, został adwokatem) w zdaniu; DESYGNAT-przedmiot, dla którego dana nazwa jest znakiem; desygnatem danej nazwy jest wtedy...
Przydatność 100% Nazwy Obcokrajowców
Zapraszam do pobierania załącznika.
Przydatność 55% Nazwy rzeczowników
Rzeczowniki to nazwy: - osób np. lekarz - zwierząt np. pies - roślin np. kwiat - rzeczy np. stół - cech np. mądrość - uczuć np. radość - czynności np. bieganie - pojęć np. synteza (łączenie) Odpowiadają na pytania: kto? co?
Przydatność 50% Nazwy solminizacyjne
Pozornie trudna wydawałoby się naukowa klasyfikacja metod kształcenia słuchu muzycznego odstrasza od zagłębienia się w krótkie studium na ten temat. W edukacyjnych działaniach muzycznych wykształciły się dwa nurty solmizacji (dawniej solfeżu). Mianowicie: metoda absolutna, ze stałym dźwiękiem "do" i metoda relatywna, inaczej względna, ze zmiennym położeniem nuty "do"....
Przydatność 75% Nazwy zawodów
ZAWODY un maçon - murarz un chauffeur - kierowca un professeur - nauczyciel une femme de menage - sprzątaczka un medecin - lekarz un pianiste - pianista un garçon de càfé - kelner le mecanicien - mechanik le balayeur - zamiatacz cuisunier - kucharz l'infirmière - pielęgniarka l\'agriculteur - rolnik le comédien - aktor komediowy l'hôtesse de l'air - stewardessa le...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
19zon94 11.10.2010 (18:22)
Ponieważ jest to podstawowy język biologów
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie