Treść zadania
Autor: rzeczownik Dodano: 10.10.2010 (18:21)
Poproszę o wypisaniu mi wszystkiego o temacie głównym, obocznym i obocznościach. O stopniowaniu przymiotników i przysłówków oraz typy stopniowania. Poproszę też jeszcze coś o przyimkach, spójnikach i zaimkach. Mam jutro sprawdzian więc proszę o pomoc...
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
plastyka- mam zrobic rysunek o temacie "jak chronic srodowisko" Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: zalap 10.5.2010 (22:56) |
dla tych którzy są w temacie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: miki271495 19.9.2010 (14:43) |
Potrzebuję argumentów oraz przykładów z literatury do rozprawki o temacie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: AniaSklania 27.11.2010 (14:25) |
Napisz rozprawkę o temacie "Lepiej czytać lektury, czy oglądać ich Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: knopi 9.12.2010 (19:36) |
wszystko poznać, doznać wszystkiego. jak można to rozumieć? z góry Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: puszkapocoli 15.2.2011 (21:49) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Porwane syrenki- praca w temacie dowolnym
Był piękny, słoneczny, letni dzień. Otworzyłam oczy. Zobaczyłam czystą, błękitną wodę oceanu i zielone roślinki, które znajdowały się na dnie. Dwie makrele rozmawiały o czymś, wymachując przy tym rękami. Wieloryb płyną obok nich a wszyscy ustępowali mu miejsca. Krab pracujący w sklepie odzieżowym właśnie sprzedawał kolejną parę dopalaczy wodnych. Jednym słowem...
Przydatność 75% Dlaczego nie można mieć wszystkiego?
Aby odpowiedzieć sobie na pytanie, dlaczego nie można mieć wszystkiego, trzeba się najpierw zastanowić, co tak naprawdę znaczy dla każdego z nas „wszystko”. I tutaj każdy może odpowiedzieć po swojemu. Dla jednego wszystko to „po prostu wszystko”, dla drugiego to „posiadanie ogromnej sumy pieniędzy”, a dla jeszcze innej osoby „związanie się z osobą, z która...
Przydatność 75% „Literatura to niewygodny świadek wszystkiego, czego dopuszcza się świat”
Przyglądając się wszelkim dziełom literackim możemy zauważyć, choć żadne z tego oryginalne spostrzeżenie, że każdy autor czerpie z czegoś inspiracje. Sprawdzając intencje poszczególnych dzieł, widzimy, zaś, że najwspanialsze, najbardziej wzruszające, ambitne i przede wszystkim szczere, są dzieła, których inspiracją były osobiste przeżycia. Korzystając z...
Przydatność 65% Co współczesnego człowieka porusza do głębi, a może przyzwyczailiśmy się do wszystkiego?
Na powyższy temat udzielenie odpowiedzi nie jest proste, ponieważ dotyczy nas samych, a w szczególności naszych charakterów. Obiektywna ocena zachodzących przemian w stosunkach międzyludzkich pozostaje w sferze rozważań socjologów, teologów i filozofów. Ciągle nie umiemy wyciągnąć wniosków z lekcji, jakie dała nam historia, by zapobiegać ujemnym wpływom na kształtowanie...
Przydatność 55% „Literatura to niewygodny świadek wszystkiego, czego dopuszcza się świat” – Tadeusz Konwicki. Czy „Dżuma” może być potwierdzeniem tej tezy?
Pierwsze doświadczenia czytelnicze większości ludzi to zapewne słuchanie bajek , gdzie dobro zawsze zwycięża a postacie są przejaskrawione. Tymczasem w klasycznej literaturze znajduje się mnóstwo dowodów na potwierdzenie tej tezy –dzieła jak : Rok 1984 , Archipelag GUŁag , Mistrz i Małgorzata oraz wiele innych. Niektóre z nich przedstawiają rzeczywiste wydarzenia w...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie