Treść zadania
Autor: agnes1301 Dodano: 10.10.2010 (13:21)
krótka prezentacja lektury szósta klepka i zachęcenie do jej czytania
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Plan wydarzeń do lektury ``Romeo i Julia`` Piilnnee...!! x]] Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: klaudyS454 14.4.2010 (19:48) |
,,Co sprawia, że lektury z kanonu szkolnego nie zawsze ''zachwycają'' uczniów ? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Just_York 14.4.2010 (21:05) |
Napisz harakterystykę Horusa z lektury " Z legend dawnego Egiptu " Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: karorex 16.4.2010 (18:51) |
Napisz charakterystykę Juranda ze Spychowa z lektury pt."Krzyżacy" Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: misza1371 4.5.2010 (15:34) |
Plan wydarzeń lektury "Hobbit, czy Tam i z powrotem" Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: puczi967 4.5.2010 (17:03) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Streszczenie lektury "Szósta Klepka" M. Musierowicz.
Dziesiątego grudnia 1975 roku, o piątej rano na balkonie starego domu z wieżyczką przy ulicy Słowackiego w Poznaniu, płonie ognisko. Giną w nim między innymi firanki, nieużywane jeszcze kalki, sterta tygodników kulturalno-społecznych oraz rysunki sześcioletniego chłopca. Sprawcą tego pożaru jest właśnie ów sześcioletni chłopiec, zwany przez rodzinę Bobciem. Bobcio bawił...
Przydatność 70% "Latarnik" przeżycia Skawińskiego podczas czytania lektury "Pan Tadeusz".
Ale nadeszło przebudzenie... Skawiński zaczynając czytać "Pana Tadeusza", a praktycznie gdy tylko go otworzył poczuł uroczystą i podniosłą chwilę. Zaczął czytać na głos, aby lepiej zrozumieć. Jego głos drżał. Przeczytał fragment, jednak fala uczuć i tęsknoty odebrała mu mowę. Krzyknął i rzucił się na ziemię z wielkiego bólu jakim była...
Przydatność 90% Nauka czytania bez stresu
Jak nauczyć dzieci czytać, by proces ten nie kojarzył się ze stresem i nerwowymi godzinami spędzonymi nad książką ? Na to pytanie próbują znaleźć odpowiedź rodzice, nauczyciele i naukowcy. Niby prosta rzecz (tak nam się wydaje z perspektywy czasu), a tak często przerasta możliwości naszych dzieci. Jak więc to zrobić, od kiedy i w jaki sposób zacząć ? Jest wiele...
Przydatność 80% Metody nauki czytania
1. Metoda analityczno-syntetyczna o charakterze E. i F Przyłubskich - powstała w wyniku powiązania rozmaitych metod wykorzystujących różnorodny poziom rozwoju poszczególnych funkcji psychicznych. W ten sposób w procesie nauki czytania, którego podstawę stanowią tzw. relacje funkcjonalne, bierze udział funkcja wzrokowa, słuchowa oraz kinestetyczno-ruchowa. Autorzy koncepcji...
Przydatność 60% Nauka pisania i czytania
NAUKA PISANIA I CZYTANIA Uwagi z pogranicza teorii i praktyki Czytanie i pisanie należą do elementarnych umiejętności umysłowych, które warunkują wszelkie uczenie się. Ułatwiają kontakty społeczne, pozwalają komunikować otoczeni myśli i wyrażać przeżycia, warunkują wielostronny rozwój osobowości. Podstawę procesu nauki pisania i czytania stanowi analiza i synteza...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie