Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
proszę o pomoc zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: mania1408-k1 13.4.2010 (16:43) |
proszę o pomoc zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1408-k1 13.4.2010 (16:49) |
Pole i wycinek koła.pomocy ! zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1408-k1 20.4.2010 (15:12) |
proszę o pomoc!! (geometria płaska) zadania na wtorek. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1992 24.4.2010 (13:10) |
proszę o pomoc!! (geometria płaska) zadania na wtorek. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1992 24.4.2010 (13:02) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego
Przydatność 55% Bankowośc zadania
POSIADAM JESZCZE INNE MATERIAŁY Z BANKOWOŚCI I NIE TYLKO
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
Darcja 15.10.2010 (15:09)
Zad 2
Wiadomo ze okoag opisany na podstawie ma R=10cm i ze trojkat jest prostokatny wiec IABI=20cm.
Sinus jednego z katów ostrych jest rowny 0,6, wiec sinus kata CAB=0,6 ->
sin < CAB(alfa) = ICBI : IABI
0,6 = ICBI : 20
ICBI = 12
Ostatni odcinek trojkata podstawy liczymy z twierdzenia pitagorasa (^2 = do kwadratu)
IABI^2 = IACI^2 + ICBI^2
IACI^2= 20^2 - 12^2
IACI^2= 400 - 144
IACI^2= 256
IACI= 16
Teraz liczymy pole tego trojkata"
P= IABI*ICBI*IACI : 4R
P= 12*20*16 : 4* 10
P= 96
Liczymy objetosc tego ostro słupa czyli poole podstawy razy wysokosc
V= 96*24
V=2304cm^6
Jak narysujesz sobie dokladnie rysunek to powinno byc proste do zrozumienia
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie