Treść zadania

trytytyty

Syzyf- proszę o odp na te pytanie.

1 Streść w 10 pojedynczych zdaniach mit o Syzyfie.
2 Na jaką karę został skazany Syzyf
3 Wypisz przyczyny dla których Syzyf pokutuje w Kraterze
4 Przed czym jeszcze za życia uciekał Syzyf ? Co może symbolizować jego postawa? Czego człowiek boi się najbardziej?
5 Dlaczego człowiek boi się śmierci?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

ukej555 był to najwytrawniejszy klasyk swojego wieku. czy to jest pytanie retoryczne? Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: ukej555 8.4.2010 (23:18)
pamelito Krótkie pytanie o błędy na maturze Przedmiot: Język polski / Liceum 3 rozwiązania autor: pamelito 4.5.2010 (13:46)
patrycja17 Pytanie ... Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: patrycja17 10.6.2010 (19:05)
23wiedzminy23 mitologia syzyf Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: 23wiedzminy23 12.9.2010 (20:41)
patulinka94 POMOCY!!! Odpowiedz w formie wyczerpującej odpowiedzi na pytanie postawione w Przedmiot: Język polski / Liceum 1 rozwiązanie autor: patulinka94 6.10.2010 (14:24)

Podobne materiały

Przydatność 55% Syzyf dotarł na szczyt.

„Jeszcze tylko kilka metrów- myślał z nadzieją Syzyf- wtoczę ten głaz na szczyt...uda mi się to!”. Jednak wola bogów była inna. Tuż przy wierzchołku góry wielki kamień z olbrzymim impetem ruszył na dno przepaści. Działo się to dzień w dzień, bez przerwy i bez wyjątków. Nadzieja króla Teb na zmiłowanie się bogów gasła z każdym niepowodzeniem, kiedy to z rozkazu...

Przydatność 100% Die Anti-StreB_ Tips

Was k(o:)nnen wir gegen SchulstreB tun ? StreB- eine unangenehme, starke belastung durch Probleme So viel Arbeit, Klassenarbeit, L(a:)rm, so viel Hausaufgaben. StreB haben- - > miec stres Im StreB sein - - > byc w stresie Unter StreB sehen - - >być pod wpływem stresu. Musimy znaleźć czas na przemyślenia - Wir m(u:)ssen Zeit zum Nachdenken finden. Powinniśmy odpoczywać...

Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych

1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...

Przydatność 75% Tomasz Judym, Syzyf czy Prometeusz

Na przełomie wszystkich epok, bohaterzy literaccy zmagali się z panującym systemem wartości uniwersalnych. Uniwersalnych, bo obecnych we wszystkich czasach, począwszy od starożytnych po współczesne. Wartości takie jak miłość, ojczyzna, wolność, dobro ogółu, towarzyszą chyba każdemu człowiekowi i nie są mu obce. Prawie zawsze cechy te są nieodłącznie powiązane z...

Przydatność 75% Stre - co go wywołuje i jak sobie z nim radzić?

1. Co to jest stres? W medycynie stres jest „stanem, który przejawia się swoistym zespołem składającym się z nieswoistych zmian wywołanych w całym układzie biologicznym człowieka lub zwierzęcia przez czynnik stresujący. Stres ma trzy stadia: alarmowe, adaptacji i wyczerpania. W stadium alarmowym człowiek odczuwa działanie stresora i przeżywa poczucie bezsilności i...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji