Treść zadania

Monix544

Napisz scenariusz reklamy.
a) Ubrań
b) Telefonów
c) Gier komputerowych.

Do wyboru a,b lub c ! Błagam to na dzisiaj ! :( nie musi byc bardzo długie.. Z góry baaardzo dziękuję !! :*

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 65% Pożytki i niebezpieczeństwa gier komputerowych

Ostatnio wiele słyszy się na temat niebezpieczeństw, płynących z gier komputerowych. Nie mogę zgodzić się z tezą zawartą w temacie. Wręcz przeciwnie, uważam, że gry komputerowe mają także wiele zalet. W mojej pracy chciałbym skupić się na pożytkach i niebezpieczeństwach płynących z gier komputerowych. Na poparcie mojego stanowiska mogę przywołać wiele różnych...

Przydatność 75% Przemówienie na temat Gier Komputerowych

Drodzy koledzy i koleżanki. Na dzisiejszych zajęciach chciałem omówić ponury temat, który dotyczy chyba każdego z nas. Chodzi mianowicie o gry komputerowe. Notorycznie kaleczony jest język nie tylko polski a także angielski. Jedną z takich gier jest Tibia w, której padają takie słowa jak „Plax itans”, „przyszlem” lub „hoć”. Błędy te są popełniane przez wszystkich...

Przydatność 65% Pożytki i niebezpieczeństwa płynące z gier komputerowych.

Coraz częściej spotykam się ze stwierdzeniem, że gry komputerowe uzależniają. Czy jest to prawda, czy tylko pusty slogan, który powtarzają dorośli, żeby oduczyć nas nawyku siedzenia godzinami przed komputerem? Celem moich rozważań będą pożytki i niebezpieczeństwa płynące z gier komputerowych. Na poparcie mojego stanowiska pragnę przywołać wiele różnych argumentów....

Przydatność 70% Literatura Fantasy jako inspiracja dla twórców komputerowych gier RPG

Artur Strzałkowski klasa IVTD Temat: Literatura fantasy jako inspiracja dla twórców komputerowych gier RPG. I Literatura podmiotu: 1. Andrzej Sapkowski, Wiedźmin, tom I Ostanie życzenie, Warszawa, Niezależna Oficyna Wydawnicza NOWA sp. Z o.o., 1993. 2. Andrzej Sapkowski, Wiedźmin, tom II Miecz Przeznaczenia, Warszawa, Niezależna Oficyna Wydawnicza NOWA sp. Z o.o.,...

Przydatność 60% Scenariusz

„Nowa Znajomość” Czas i miejsce akcji: jesień 2002, osiedle Występują: Asia – siedemnastoletnia brunetka, długie kręcone włosy, piwne oczy, uczennica najlepszego liceum w mieście, na osiedlu mieszka nie długo Marcin- siedemnastoletni, typowy chłopak z osiedla, wysoki szczupły brunet o szarych oczach...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji