Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
emo5emo6 11.10.2010 (20:34)
Przedmioty widzimy jako barwne ponieważ odbijają lub przepuszczaja światło tylko o niektorych barwach! (;
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Dlaczego pleśniak biały to saprofit (zwięźle , krótko i na temat ) Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: kleks985 6.4.2010 (12:23) |
Dlaczego symbolem Tatrzańskiego Parku Narodowego jest kozica? Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: natalka246 8.4.2010 (22:05) |
dlaczego energetyka jądrowa jest traktowana jako przyszłościowe źródło Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: kasia1255 13.4.2010 (16:13) |
Dlaczego żubry warto zobaczyć i chronić? Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: glupi7891 17.4.2010 (17:26) |
dlaczego należy chronić wody słodkie Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: lucja 17.4.2010 (20:28) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Jak widzimy obraz?
Światło wpadające do oka przechodzi przez żrenice, tak aby dotrzeć do siatkówki.W siatkówce odpowiednio załamuje się.Pierwszą cześcią oka, jaką promień świetlny napotyka na swojej drodze, jest rogówka. Rogówka wzraz z soczewką są głównymi składowymi układu optycznego oka. Rogówka ma stała wartość siły refrakcji czyli siły łamiącej i wynosi 42 dioptrie. Soczewka...
Przydatność 70% Przedmioty szkolne
PRZEDMIOTY SZKOLNE PO NIEMIECKU=] HISTORIA - GESCHICHTE ŁACINA - LATEIN WOS- SOZIALKUNDE FILOZOFIA- PHILOSOPHIE SZTUKA- KUNT PRACE RĘCZNE - HANDARBEITENGEOGRAFIA - GEOGRAFIE =ERDKUNDE =[ BIOLOGIA - BIOLOGIE CHEMIA - CHEMIE NIEMIECKI - DEUTSCH ANGIELSKI- ENGLISCH FRANCUSKI- FRANZÓSISCH ROSYJSKI- RUSSISCH MATEMATYKA- MATHEMATIK(MATHE) FIZYKA - PHYSIK INFORMATYKA -...
Przydatność 75% Subjects - przedmioty nauczania
Art - plastyka Chemistry - chemia English - j.angielski Polish - j.polski French - j.francuski German - j.niemiecki Spanish - j.hiszpański Russian - j.rosyjski Italian - j.włoski Latin - łacina Nature - nauka o srodowisku Ethisc - etyka Geography - geografia History - historia Information Technology (IT) - informatyka Maths - matematyka Music - muzyka Philospohy - filozofia...
Przydatność 75% Przedmioty Przeciw Pożarowe
Przedmioty przeciwpożarowe: a)Gaśnica – Służy ona do gaszenia ognia za pomocą piany lub dwutlenku węgla. b)Koc – Służy on do gaszenia małych ogni poprzez odcinanie dostępu powietrza do ognia. c)Piasek – Służy jak wyżej wymieniony koc do odcinania dostępu powietrza do rozprzestrzeniającego się ognia. d)Woda – służy do natychmiastowego gaszenia ognia. e)Pianka...
Przydatność 85% Schulfcher - Przedmioty szkolne
Deutsch - j.niemiecki Englisch - j.angielski Franzsisch - j.francuski Russisch - j.rosyjski Latein - j.łaciński (łacina) Mathematik (Mathe) - matematyka Physik - fizyka Biologie (Bio) - biologia Biochemie - biochemia Chemie - chemia Erdkunde = Geografie - geografia Geschichte - historia Sozialkunde - wos Religion / Ethik - religia / etyka Informatik - informatyka Philosophie -...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
mate376 6.10.2010 (15:53)
Widzimy przedmioty jako barwne dzieki fotoreceptorom (czopkom).
Czopki sa malo czule w ograniczonym swietle. Gdy jest jasno czopki pozwalaja na tworzenie obrazow ostrych (rozmieszczone glownie w plamce zoltej) i barwnych (czopki roznia sie od siebie wrazliwoscia na fale swiatla :niebieskiego, zielonego oraz czerwonego).
Kombinacja pobudzen roznych copkow daje pelne wrazenie odbioru barw, a rownomierne pobudzenie wszystkich - wrazenie bieli.
Ale sa tez tacy osobnicy, co nie rozrozniaja kolorow (daltonizm).
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie