Treść zadania

zanetkakg22

wplyw reklamy na decyzje konsumenta

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Reklama ma duży wpływ na decyzje konsumenta, ponieważ jeśli bardzo dobrze zareklamujemy towar i trafimy do konsumenta to mamy gwarancje, że towar się sprzeda i wtedy będziemy mieli zyski no i oczywiście nie będziemy narażeni na straty.

Rozwiązania

Podobne zadania

fuz92 Prawa konsumenta w Polsce. Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 2 rozwiązania autor: fuz92 15.5.2010 (23:52)
katarzyna111 1)ochrona konsumenta 2)rodzaje banków i usługi bankowe 3)metody Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: katarzyna111 14.11.2012 (16:48)
~Jola Jaki rodzaj reklamy oddziaływuje na mnie i dlaczego? Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: ~Jola 7.12.2012 (19:43)
~anita Wymień trzy podstawowe prawa konsumenta Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: ~anita 19.2.2013 (16:59)
~Paula instytucje broniące konsumenta Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: ~Paula 6.6.2013 (19:58)

Podobne materiały

Przydatność 60% Wpływ reklamy na konsumenta

Na samym początku powinniśmy zadać sobie pytanie co to jest reklama. Po co została wymyślona? Dlaczego jest taka ważna i ma tak dużą siłę perswazji? Przed XX wiekiem swoiste pojęcie reklamy nie istniało. Jednak samo zjawisko zaczęło kształtować się wraz z rozwojem handlu. Już w starożytności pierwsi kupcy musieli zachwalać swój towar, aby jak największa liczba osób...

Przydatność 80% Ankieta- Skuteczność oddziaływania reklamy na konsumenta

ANKIETA Skuteczność oddziaływania reklamy na konsumenta Szanowni Państwo!. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. W trakcie wypełniania ankiety należy zakreślić kółkiem jedną właściwą odpowiedź i/lub wpisać brakujące informacje. 1....

Przydatność 75% Zachowanie konsumenta

1. Zachowanie konsumenta 1.1.Konsument Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrzeb, tj. pożądania czegoś, stanów odczuwania braków czegoś. Większość swoich potrzeb konsument zaspokaja za pomocą produktów, w których posiadanie...

Przydatność 80% ABC Konsumenta cz.1

1. wg art. 384 k. c. za konsumenta uważa się osobę, która zawiera umowę z przedsiębiorcą w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą (tu należy przypomnieć, że Kodeks cywilny w księdze pierwszej wyróżnia osoby fizyczne i prawne); 2. wg art. 2 ust. 11 ustawy antymonopolowej - ilekroć w ustawie jest mowa o konsumencie - rozumie się przez to każdego, kto...

Przydatność 80% ABC konsumenta cz.2

UMOWA SPRZEDAŻY-jest jedną z najczęściej zawieranych umów w obrocie gospodarczym i ma duże znaczenie dla każdego z konsumentów. Dla prawidłowego wykonania tej umowy szczególne znaczenie praktyczne ma wywiązanie się przez sprzedawce ze zobowiązania do wydania rzeczy należytej jakości, a przez kupującego do odebrania rzeczy i zapłaty ceny. Umowa sprzedaży podlega ogólnym...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji