Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Pomyśl o kimś , kto odniósł sukces. Opisz, co osiągnął i opowiedz jak do Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Julleczka 18.4.2010 (09:42) |
Co dla ciebie 11-latka znaczy byc dobrym polakiem ?? odp. w 10 zdaniach Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: KoxWrC 18.4.2010 (13:54) |
1) opisz w co najmniej 5 zdaniach jeden dzień, w którym nie minąłeś Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: paulinka9797 23.4.2010 (16:01) |
napisz w kilku zdaniach opowiadanie Co ci sie najbardziej nie podoba w innych. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: atjahana 25.4.2010 (02:09) |
napisz w dziesięciu zdaniach streszczenie lektury chłopcy z placu broni Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: kacha 26.4.2010 (16:35) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Pomorze
Pomorze to historyczna kraina położona w północnej części Europy Środkowej, stanowiąca pas lądu rozciągnięty wzdłuż południowego brzegu Morza Bałtyckiego od wyspy Rugii, a ściślej od rzeki Recknitz aż prawie po półwysep Helski. Składa się z: 1. Pomorza Zachodniego 2. Wybrzeża Środkowego 3. Wybrzeża Wschodniego Powstanie. Krajobraz Pomorza został...
Przydatność 90% Pomorze w polityce Piastów
Pomorze w polityce Piastów Pomorze w polityce władców Polski było zawsze bardzo ważne, dlatego Polacy bardzo o nie walczyli. Już Mieszko I i Bolesław Chrobry dostrzegli wartość Pomorza i rozpoczęli realizowanie polityki morskiej przez włączenie w skład nowo powstałego państwa Polskiego całego Pomorza, od ujścia Odry aż po ujście Wisły. I już w X wieku pojawiły się...
Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych
1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...
Przydatność 60% Śląsk i Pomorze w okresie Piastów
Głównymi plemionami zamieszkującymi ziemie polskie w połowie X wieku były Polanie, Wiślanie, Mazowszanie, Lędzianie, Pomorzanie i Ślężanie. Mieszko I podjął trud zjednoczenia tych plemion. Każde terytorium bardzo się liczyło. Polski władca wiedział, iż im państwo większe, tym silniejsze oraz wyższe w randze międzynarodowej. Rejonami odgrywającymi ważną rolę...
Przydatność 70% Style kierowania a sukces
I. Wprowadzenie Jaki ma wyglądać menedżer XXI wieku? Czy powinien to być charyzmatyczny lider, wytyczający nowe drogi rozwoju firmy, czy raczej twardy administrator? A może konstruktor procesów? Teorie zarządzania, wbrew pozorom, znają wiele odpowiedzi na to pytanie. Ciągłe zmiany współczesnej gospodarki powodują także zmiany struktur organizacyjnych, stanowisk oraz form...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
Yoshike 5.10.2010 (17:57)
Każdy zapewne wie, że nikt nie osiągnie sukcesu, nic nie robiąc.
Postawą jest więc ciężka praca. Z wykonywanych przez nas zadań, musimy wyciągać wnioski. Uczyć się na błędach i nie poddawać się po porażkach.
Nie można spodziewać się cudów, po pierwszych dniach pracy. Zdarza się tak, że by osiągnąć sukces, czasem musimy ponieść porażkę. Nie należy się wtedy załamywać, tylko pomyśleć, co było przyczyną błędów. I przede wszystkim dużo cierpliwości.
- Yoshike.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie