Treść zadania
Autor: nastolatka13 Dodano: 4.10.2010 (21:22)
1.(obliczenia + odpowiedź)
Po podwyżce ceny o 15% samochód kosztuje 40 250zł.Jaka była cena samochodu przed podwyżką?O ile złotych wzrosła cena?
2.(z obliczeniami)
a)150% to 450 km
3.(obliczenia)
a)33 i 1/3% to 18 dm
b)43% to 107,5 km
jeśli będą obliczenia i odpowiedz to dam naj
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
grzesiek123 4.10.2010 (21:25)
115 % - 40 250zł
100% - x
x = 100% * 40250zł/ 115% = 402500zł/ 115= 3500zł
40 250zł - 3500zł=36750zł
Odp. Cena samochodu przed podwyżką wynosiła 36750zł. Cena wzrosła o 3500zł.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Kilogram cukru kosztuje 1,80 zł. Zakupiono x kg cukru i zapłacono za niego y Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Asiulkam 8.4.2010 (20:14) |
Kilogram cukru kosztuje 1,80 zł. Zakupiono x kg cukru i zapłacono za niego y Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Asiulkam 8.4.2010 (20:14) |
Po obniżce ceny o 15% magnetowid kosztuje 5100zł. O ile zł obniżono cenę Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:19) |
proste obliczenia Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: wielorybek 17.4.2010 (09:43) |
POMOCY prosze rozwiązanie i obliczenia !!!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Rocks 19.4.2010 (16:57) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?
Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
errerer 4.10.2010 (22:05)
115% - 40250
100% - x
x = 35000, x- cena przed podwyżka, btw co to za marka, która drożeje o 15%, kryzys powoduje spadek cen takich cacek
a co do reszty to troche mało danych podałeś ;], nie jestem pewien o co chodzi, 150% to 450 hm, mam znaleźć 100% ? To samo tyczy się 3 częsci
wzrosła o 5250,
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie