Pytania
- - Brakuje przedmiotu. Co zrobić?
- - Co mogę zrobić z punktami?
- - Czy moge dodać załączniki do rozwiązania?
- - Czy moge usunąć zadanie?
- - Czy mogę dodać załączniki do zadania.
- - Czy mogę edytować swoje rozwiązanie?
- - Czy mogę zmienić treść zadania, które dodałem/am do serwisu?
- - Czy mogę zobaczyć historię przyznawania punktów w serwisie?
- - Czy serwis Zaliczaj.pl jest płatny?
- - Ile punków kosztuje dodanie zadania?
- - Ile rozwiązań może mieć zadanie.
- - Jak długo widoczne są naruszenia w moim profilu dla innych użytkowników.
- - Jak przeglądać stare zadania.
- - Jak usunąć swoje konto
- - Jak używać jęzka LaTeX?
- - Jak zdobywać punkty.
- - Jak zmienić swoje hasło?
- - Jaką ważność ma moje zadanie?
- - Kliknąłem/am w kod aktywacyjny, a moje konto nie zostało aktywowane!
- - Kto może zgłosić naruszenie regulaminu
- - Najlepsze rozwiązanie
- - Nie moge się zarejestrować
- - Nie mogę się zalogować!
- - Nie mogę się zarejestrować - mój adres e-mail jest zajęty!
- - Nie pamietam hasła ani loginu
- - Nie znalazłeś odpowiedzi na problem?
- - Personalizuj widok przedmiotów. O co chodzi?
- - Po zmianie adresu e-mail nie moge się zalogować.
- - Podczas logowania wyrzuca mnie na główna stronę!
- - Wystąpił błąd podczas dodawania zdjęcia?
- - Zmieniłam/em zdjęcie w profilu, a na moim profilu pokazuje się stare zdjęcie. Jak to naprawić.
Odpowiedzi
1. Brakuje przedmiotu. Co zrobić?
Skontaktuj się z nami. Dodamy :)
2. Co mogę zrobić z punktami?
W niedalekiej przyszłości uruchomimy program partnerki, dzieki któremu będziesz mógł/mogła wymieniać zdobyte punkty za rozwiązania na nagrody (bilety do kina, imprezy, kupony/bony rabatowe w sklepach, gadżety).
3. Czy moge dodać załączniki do rozwiązania?
Możesz dodać 15 plików do tego każdego rozwiązania. Akceptowane są formaty JPG, PNG, DOC(X), XLS(X), RAR, ZIP, TXT, HTML, MDB, PPT, ODT, ODS, ODP. Wielkość pojedynczego pliku nie może przekroczyć 10 MB
4. Czy moge usunąć zadanie?
Tak. Możesz usunąć zadanie tylko wtedy, gdy nie zostało rozwiązane.
5. Czy mogę dodać załączniki do zadania.
Tak.
Możesz dodać 15 plików do tego każdego zadania. Akceptowane są formaty JPG, PNG, DOC(X), XLS(X), RAR, ZIP, TXT, HTML, MDB, PPT, ODT, ODS, ODP. Wielkość pojedynczego pliku nie może przekroczyć 10 MB
6. Czy mogę edytować swoje rozwiązanie?
Tak. Edycja możliwa jest do 5 minut po dodaniu rozwiązania. Po tym czasie możliwość poprawek w zadaniu jest niemożliwe.
7. Czy mogę zmienić treść zadania, które dodałem/am do serwisu?
Jeżeli zadanie nie posiada jeszcze rozwiązania, to istnieje możliwość zmiany treści zadania.
W przypadku, gdy zadanie posiada przynajmniej jedno rozwiązanie, zadający pytanie może dodać do treści zadania dodatkowy tekst, który pojawi się pod treścią zadania.
8. Czy mogę zobaczyć historię przyznawania punktów w serwisie?
Tak. Wejdź w na swój profil i kliknij w punkty (prawy, górny róg w twoim profilu)
9. Czy serwis Zaliczaj.pl jest płatny?
Nie. Serwis jest darmowy.
10. Ile punków kosztuje dodanie zadania?
Informacje o punktach znajdują się na odzielnej stronie.
11. Ile rozwiązań może mieć zadanie.
Nieograniczoną ilość rozwiązań.
12. Jak długo widoczne są naruszenia w moim profilu dla innych użytkowników.
Na profilu użytkownika pokazujemy naruszenia z ostatnich 30 dni. Po tym czasie traktujemy je jako "przedawnione" i automatycznie usuwamy informacje o złamaniu regulaminu.
13. Jak przeglądać stare zadania.
Zachęcamy do używania naszej wyszukiwarki.
14. Jak usunąć swoje konto
Będąc na swoim profilu, w prawym górnym rogu kliknij w przycisk Edytuj profil / konto. Po przeładowaniu strony, po lewej stronie pojawi sie przycisk Usuń konto. Kliknij i zastosuj się do wskazówek.
15. Jak używać jęzka LaTeX?
Polecamy krótki przewodnik języka LaTeX znajdujący się w portalu matematyka.pl
Języka LaTeX można używać w zadawaniu/rozwiązywaniu zadań.
16. Jak zdobywać punkty.
Polecamy nasz przewodnik.
17. Jak zmienić swoje hasło?
Po zalogowaniu należy wejść na swój profil (okno zalogowania - prawy/górny róg), następnie edytuj profil. Po przeładowaniu strony z menu po lewej wybrać opcje zmień hasło.
18. Jaką ważność ma moje zadanie?
Twoje zadanie jest ważne przez 7 dni. Po tym terminie, zadanie jest automatycznie zamykane.
19. Kliknąłem/am w kod aktywacyjny, a moje konto nie zostało aktywowane!
Link w który kliknąłeś/aś "złamał się". W tym celu należy przekopiować pełny link do przeglądarki i spróbować jeszcze raz. Komunikat na stronie powinien informować o poprawnej aktywacji konta. W innym przypadku - prosimy o kontakt.
20. Kto może zgłosić naruszenie regulaminu
Może to zrobić zalogowany użytkownik serwisu Zaliczaj.
21. Najlepsze rozwiązanie
Najlepsze rozwiązanie może zostać wybrane przez osobę, która dodała zadanie. Jeżeli po upływie 7 dni od daty dodania zadania, autor nie wybierze najlepszego rozwiązania, rozwiązanie to wybierane jest automatycznie na podstawie głosow (kciuk do góry/kciuk w dół).
Osoba, której rozwiązanie zostanie uznane za najlepsze otrzymuje punkty. Więcej na temat punktacji znajduje się na tej stronie.
22. Nie moge się zarejestrować
W więkoszości przypadków problem polega na nie wypełnieniu wszystkich wymaganych pól, które są wymagane podczas rejestracji.
W niektórych przypadkach nick, który chcemy zarejestrować jest już zajęty. W tym przypadku należy podać inny. Może to być np. nick_data-urodzin. System rejestracji automatycznie proponuje inne, alternatywne loginy.
Nick nie może zawierać specjalnych znaków. Dopuszczamy tylko duże oraz małe litery alfabetu, cyfry oraz znaki ". - _" Dodatkowo Twój pseudonim nie może rozpoczynać oraz kończyć się od tych trzech znaków.
23. Nie mogę się zalogować!
Aby użytkownik mógł zalogować się do swojego konta powinien mieć poprawnie ustawioną następujące opcję:
- akceptacja plików cookies (przeglądarka) (Narzędzia / Opcje Intenetowe / Prywatność / przyciski: DOMYŚLNIE)
- włączoną opcję Java Script (przeglądarka)
- poprawnie ustawioną datę i czas w systemie operacyjnym
W przypadku wystąpienia problemów z logowaniem lub funkcjonalnością serwisu, prosimy o zweryfikowanie i ewentualnie ustawienie następujących opcji przeglądarki:
- akceptacji plików cookies należy dokonać w opcjach programu: (narzędzia/ opcje internetowe/zabezpieczenia oraz .../prywatność)
- włączenia opcji Java Script dokonujemy w opcjach: (narzędzia/ opcje internetowe/ zabezpieczenia/ poziom)
dodatkowo prosimy sprawdzić poprawność czasu oraz daty w systemie operacyjnym. Dokonujemy tego klikając dwukrotnie prawym przyciskiem myszy na zegarku znajdującego się na samym dole po prawej stronie państwa ekranu
W niektórych przypadkach usunięcie zawartości folderów Cookies oraz Temporary Internet Files rozwiązuje problemy z logowaniem.
24. Nie mogę się zarejestrować - mój adres e-mail jest zajęty!
Jeżeli podczas procesu rejestracji na Twoim ekranie pojawi się komunikat o treści Podany E-mail jest już zarejestrowany oznacza to, iż 99% jesteś już zarejestrowany w serwisie.
Należy skorzystać z formularza odzyskiwania hasła dostępnego na stronie logowania.
25. Nie pamietam hasła ani loginu
Prosimy skorzystać z formularza zamieszczonego na stronie odzyskania hasła.
Odzyskać swoje dane można na dwa sposoby.
1. Podając login - hasło zostanie przesłane na adres e-mail podany podczas rejestracji
2. Podając e-mail - jak wyżej.
26. Nie znalazłeś odpowiedzi na problem?
Skontaktuj się z nami opisując bardzo dokładnie występujący problem występujący w serwisie.
27. Personalizuj widok przedmiotów. O co chodzi?
Najprościej rzecz obrazując to filtr, który umożliwia Ci usunięcie przedmiotów z listy serwisu, którymi nie jesteś zainteresowany. Tym samym używanie serwisu jest jeszcze bardziej prostsze, bo zawartość strony nie jest zaśmiecana niepotrzebnymi informacjami.
28. Po zmianie adresu e-mail nie moge się zalogować.
Jest to spowodowane ponowną weryfikacją adresu e-mail, który uległ zmianie. Na podana w formularzu skrzynkę e-mail zostanie wysłany email aktywacyjny. Należy go odebrać i zastosować się do wskazówek.
29. Podczas logowania wyrzuca mnie na główna stronę!
W tym przypadku należy włączyć obsługę cookies (ciasteczek) w swojej przeglądarce.
30. Wystąpił błąd podczas dodawania zdjęcia?
Wszystkie zdjęcia wysyłane na serwer są sprawdzane pod względem zgodności z formatem JPG. Dodatkowo wprowadzone jest ograniczenie wielkości zdjęcia. Maksymalny rozmiar zdjęcia nie powinien przekraczać 6 megabajtów.
31. Zmieniłam/em zdjęcie w profilu, a na moim profilu pokazuje się stare zdjęcie. Jak to naprawić.
Po wgraniu nowego zdjęcia, wejdź na swój profil. Użyj kombinacji klawiszy CTRL+R w celu odświeżenia strony oraz wczytania nowego zdjęcia.
Problem występuje, gdyż przeglądarka wczytuje stare zdjęcie z podręcznej pamięci przeglądarki.